برگزاری مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان

بنیاد شهید و امور ایثارگران

در آستانه یوم‌الله 13 آبان

مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز چهارشنبه 12 آبان‌ماه در آستانه یوم‌الله 13 آبان، روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکاه برگزار شد.
به گزارش «بسیج ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم بعد از وقفه 20 ماهه، عنوان کرد: در طول ایامی که جامعه درگیر کرونا است، با وجود محدودیت‌ها خوشبختانه بسیج بنیاد توانست بسیاری از برنامه‌هایی که در دستور کار داشت را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام دهد.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله 13 آبان، عنوان کرد: سه حادثه مهم در این روز در تاریخ کشور ما، 13 آبان‌ماه را در ذهن مردم ما ماندگار کرده است. یکی از این اتفاقات دستگیری حضرت امام (ره) در چنین روزی در سال 42 توسط رژیم منحوس پهلوی است که این اقدام تبعات زیادی به همراه داشت.
خزایی دومین حادثه مهم تاریخی که 13 آبان را در ذهن مردم ماندگار کرده است شهادت 56 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی علیه رژیم شاهنشاهی پهلوی در دانشگاه تهران در سال 57 خواند و اضافه کرد: حادثه مهم‌تر در 13 آبان سال 58 اتفاق افتاد و آن هم تسخیر لانه جاسوسی (سفارت آمریکا) توسط دانشجویان پیرو خط حضرت امام خمینی (ره) بود؛ که حضرت امام (ره) از این اتفاق به‌عنوان انقلاب دوم یاد می‌کنند و همین اتفاق توانست دست استکبار به‌ویژه آمریکا را از حضور در ایران کوتاه کند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه استکبارستیزی را از ویژگی‌ها و مولفه‌های مهم انقلاب اسلامی و مردم ایران خواند و افزود: تا زمانی که استکبار در مقابل ملت قهرمان ما ایستاده باشد، روحیه استکبارستیزی هم همواره در ملت ما باقی خواهد بود.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,